(Dor)ința

Acum te-aș săruta ca să te-ostoiesc de durere.

Lasă-mă să-ți infiltrez supremele cuvinte pe sub coaste ,

pe spate ți-aș cresta nemurirea,

în timp ce-n ale tale mâini îmi tânjește inima.

Pe mine m-a extenuat dorul !

Vreau să rămân o-ntreagă viață lângă sufletul tău,

vreau să prind rădăcini puternice lăuntrice,

vreau să-ți deslușesc semnificațiile ezoterice de pe-a ta piele sfântă.

6 gânduri despre „(Dor)ința”

      1. Mulțumesc și eu foarte mult!Am să o fac cu foarte multă plăcere! Ești o persoană foarte profundă și sensibilă. Dacă îmi dai voie, sufletul tău este singurul care știe adevărul tău! Ascultă părerea lui mai presus decât a tuturor celor din exteriorul tău!

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

