Despre creații

Pomenită de zei că i-am timorat

prea mult cu ale mele scrieri

și mi-au aservit în fața poeziilor .

Caut să-mi urc trupul

pe muntele zgomotos,

să îmi reunesc visele prin pauze de control.

Tot ce creez este curativ, 

creația mea n-ar dăinui,

dacă dragostea ta nesfârșită

nu mi-ar fi dezmierdat inima.

M-am pierdut în zalele uitării 

și le-am legat prea strâns,

încât am neglijat cine sunt,

de ce mă îngrijesc și cum mă redresez.

Fără tine-i un chin,

IUBITULE te prețuiesc pe deplin!

13 gânduri despre „Despre creații”

  1. ai scris delipn in loc de deplin. s ar spune ca ai ratat sa scrii cuvantul corect pt ca nu-i deplina pretuirea din spatele declaratiei tale:) e o gluma, dar poate fi si un pic de adevar, tu poti sa stii mai bine:)

    Apreciat de 1 persoană

      1. fireste ca n ai avut intentia. actele ratate pot dezvalui de fapt starea noastra diferita uneori de ceea ce intentionam sa spunem:) de ex cineva la inceputul unei conferinte spune: declar discutiile noastre inchise in loc de a spune deschise. acest act ratat poate sa dezvaluie de fapt starea celui care prezideaza conferinta, ca de fapt nu are chef de ore interminabile de discutii si ca ar dori conferinta deja incheiata:)

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

